Internetu įsigytos prekės grąžinimas
Pirkėjo pageidavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiška preke arba grąžinti sumokėtus pinigus gali būti tenkinamas tik prekėms, nepatenkančioms į Europos Komisijos Reglamento (ES) Nr.1006/2011 kombinuotosios nomenklatūros XVI skyriaus „Mašinos ir mechaniniai įrenginiai; elektros įranga; jų dalys; garso įrašymo ir atkūrimo aparatai, televizijosvaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai, šių gaminių dalys ir reikmenys“ aprašą. Grąžinimas ar keitimas išskirtinai galimas distancinio valdymo pultams, TV / radijo antenoms ar kitiems radioelektronikos gaminiams, kurių parinkimą atliko pardavėjas, tuo pačiu užtikrindamas, kad gaminys tenkins pirkėjo poreikius. Kitais atvejais (įsigyta prekė nepatiko, sugedo, apsiriko pats pirkėjas) pirkėjo reikalavimas negali būti tenkinamas. Sugedusios prekės gali būti priimamos tik garantiniam remontui pagal garantinio aptarnavimo tvarką.
PASTABA!
Pinigai grąžinami tik už įsigytas prekes! Jei pirkėjo apmokėtame užsakyme be įsigytų prekių yra įtrauktos papildomos paslaugos, pavyzdžiui, pristatymo išlaidos ar aptarnavimo mokestis už mažos vertės užsakymą (iki 10 €), pinigai už šias paslaugas negrąžinami!
- Pageidavimas grąžinti prekes gali būti pateiktas per 14 (keturiolika) dienų skaičiuojant nuo prekės pristatymo datos pirkėjo nurodytu adresu.
- Prekės nekeičiamos ir atgal nepriimamos, jei:
- pirkėjas nepateikia užpildytos prekės grąžinimo formos
- prekė iškomplektuota
- nustatomi grubūs pakuotės pažeidimai. Prekės pakuotės pažeidimai, kurie buvo būtini, norint apžiūrėti prekę, nėra laikomi grubiu pakuotės pažeidimu
- yra akivaizdūs prekės eksploatavimo požymiai
- praėjo daugiau nei 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo datos
- Internetu pirktų prekių grąžinimas galimas tik susiderinus su prekių Garantinio aptarnavimo skyriumi, atsiunčiant el.adresu info@milgreta.lt užpildytą žemiau pateiktą prekės grąžinimo aktą.
- Gavęs patvirtinimą apie prekės grąžinimo galimybę, pirkėjas organizuoja prekės išsiuntimą.
- Prekės persiuntimas atliekamas pirkėjo sąskaita.
- Pirkėjas užpildytą ir pasirašytą prekės grąžinimo aktą supakuoja kartu su preke ir per siuntų kurjerį išsiunčia adresu: UAB „Milgreta“, Tilžės g. 122, Šiauliai, LT-77160.
- Prekė išsiunčiama pilnos komplektacijos, su originaliu įpakavimu ir geros prekinės išvaizdos.
- Garantinio aptarnavimo skyriuje patikrinama prekės komplektacija, prekinė išvaizda, funkcionalumas.
- Neturint pretenzijų, pinigai už grąžinamą prekę bus pervesti į nurodytą sąskaitą per 5 (penkias) dienas nuo prekės gavimo datos.
Garantinis aptarnavimas
- Visus prekių garantinio aptarnavimo darbus atlieka UAB „Milgreta“ Garantinio aptarnavimo skyrius.
- Nustačius internetu pirktos prekės kokybės trūkumus, kreiptis į Garantinio aptarnavimo skyrių, el. adresu info@milgreta.lt pateikiant užpildytą Prekės garantinio remonto lydraštį.
- Paros bėgyje būsite informuoti, kada atvyks kurjeris paimti prekės. Nurodytam laikui pirkėjas turi turėti supakuotą ir siuntimui paruoštą prekę (nurodant gavėjo adresą: UAB „Milgreta“, Tilžės g.122, Šiauliai, LT-77160), būtina pridėti prekės pirkimo dokumento kopiją.
- Prekės išsiuntimas garantiniam servisui atliekamas pirkėjo sąskaita, suremontuotos ar pakeistos garantinės prekės išsiunčiamos pardavėjo sąskaita.
- Prekės garantinis remontas atliekamas per 7-21 kalendorinę dieną, jei gedimui pašalinti nereikalingos papildomos detalės, kurios užsakomos iš tiekėjo. Prekė pirkėjui bus pristatyta lydraštyje nurodytu adresu.
Garantinio aptarnavimo sąlygos
Garantija taikoma visiems gaminio defektams, kurie galėjo atsirasti gamybos proceso metu. Garantinio laikotarpio metu sudegęs gaminys ar jo detalės bus nemokamai suremontuoti arba pakeisti naujais, jeigu bus laikomasi šių sąlygų:
Garantija taikoma: | Garantinis remontas neatliekamas, jei: |
- Garantinis remontas atliekamas tik pateikus užpildytą prekės priėmimo kortelę
- Garantinio eksplotavimo metu gaminys buvo tinkamai prižiūrimas ir naudojamas pagal naudojimo instrukciją
- Garantinio eksplotavimo metu pirkėjas, neįgaliotas asmuo ar įmonė nebandė taisyti gaminio
| - Garantiniam remontui gaminys pristatomas be užpildytos prekės priėmimo kortelės
- Garantinio eksplotavimo metu gaminys buvo mechaniškai pažeistas, naudojamas ir prižiūrimas ne pagal instrukciją
- Naudojamos ne originalios prietaiso detalės
- Sugedęs gaminys buvo atidarytas arba taisytas ne UAB „Milgreta“ aptarnavimo skyriuje, neįgaliotų asmenų ar įmonių
- Jei gaminio dalys yra susidėvėjusios
- Jei gaminys sugedęs dėl tyčinės ar netyčinės pirkėjo kaltės
- Gaminys buvo naudojamas komerciniams ir pramoniniams tikslams
- Gaminys buvo įjungtas į netvarkingą elektros tinklą ar buvo naudojami gaminio reikalavimų neatitinkantys elektros prailginimo laidai ar jungtys
- Jei gaminys sugedo į jį patekus pašaliniams objektams
- Jei gaminys yra sugedęs dėl stichinių nelaimių (žaibo iškrova, ugnis, potvynis ir t.t)
|